Klienci naszego sklepu - odziezgastronomiczna.pl - mają prawo do zwrotu nieużywanych towarów. Zwrot jest możliwy do 14 dni od daty dostarczenia zamówienia do klienta.
Poniesiony przez klienta koszt zamówienia zostanie zwrócony przelewem bankowym lub przekazem pocztowym w terminie do 10 dni roboczych, od momentu dostarczenia zwracanego towaru do siedziby naszej firmy ( w nienaruszonym stanie ).
Zwrotu towarów należy dokonywać pod adres:
GQ GROUP SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
REGON: 382959821
NIP: 6793182771
KRS: 0000779158
Adres firmy: Rybitwy 22 nr 320 30-722 Kraków
Telefon kontaktowy w sprawie dodatkowych informacji: 501 965 077
Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany, kompletny i bez żadnych śladów użytkowania. Przy zwracanym towarze muszą znaleźć się dokumenty zakupu: kserokopia Faktury VAT lub kopię paragonu. Przy zwrocie musi się znaleźć również formularz zwrotu towaru. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
Formularz zwrotu towaru jest dostępny do pobrania w tym miejscu ( link ).
W momencie zwrotu towaru, na który została wystawiona faktura VAT na firmę, można go dokonać wyłącznie w porozumieniu z naszą firmą GQ Group Sp z o.o. Sp.K. Po akceptacji zwrotu przez naszą stronę, w czasie do 5 dni roboczych zostaną wystawione i wysłane na adres wskazany w zamówieniu oryginał i kopia faktury korygującej. Zwrot kosztów zamówienia klient otrzyma w czasie do 14 dni od daty dostarczenia do siedziby firmy GQ Group Sp z o.o. Sp.K. zwracanego towaru oraz podpisanej kopii faktury korygującej. Zwrot pieniężny zostanie dokonany na wskazany przez klienta rachunek bankowy.
Uwaga!
Nie można dokonać zwrotu towarów, którego przedmiotem są: produkty na zlecenie zamawiającego z wykonanymi wszelakiego rodzaju nadrukami, haftami lub naszyciami, produkty ze strefy Premium oraz produkty wyprodukowane lub sprowadzone na indywidualne zamówienie klienta, z pominięciem standardowej oferty sklepu.