Klienci naszego sklepu - odziezgastronomiczna.pl - mają prawo do zwrotu nieużywanych towarów. Zwrot jest możliwy do 7 dni od daty dostarczenia zamówienia do klienta.

Poniesiony przez klienta koszt zamówienia zostanie zwrócony przelewem bankowym lub przekazem pocztowym w terminie do 10 dni roboczych, od momentu dostarczenia zwracanego towaru do siedziby naszej firmy ( w nienaruszonym stanie ).

Zwrotu towarów należy dokonywać pod adres:

GQ GROUP SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA

REGON:

382959821

NIP:

6793182771

KRS:

0000779158

Adres firmy: Cechowa 51/26, Kraków, 30-614

Telefon kontaktowy w sprawie dodatkowych informacji: 667 758 735

Bank PEKO:

87 1240 5080 1111 0010 8971 2813

Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany, kompletny i bez żadnych śladów użytkowania. Przy zwracanym towarze muszą znaleźć się dokumenty zakupu: oryginał dokumentu WZ lub kserokopia Faktury VAT lub oryginał paragonu. Przy zwrocie musi się znaleźć również formularz zwrotu towaru.

Formularz zwrotu towaru jest dostępny do pobrania w tym miejscu ( link ).


W momencie zwrotu towaru, na który została wystawiona faktura VAT na firmę, można go dokonać wyłącznie w porozumieniu z naszą firmą GQ Group Sp z o.o. Sp.K. Po akceptacji zwrotu przez naszą stronę, w czasie do 5 dni roboczych zostaną wystawione i wysłane na adres wskazany w zamówieniu oryginał i kopia faktury korygującej. Zwrot kosztów zamówienia klient otrzyma w czasie do 14 dni od daty dostarczenia do siedziby firmy GQ Group Sp z o.o. Sp.K. zwracanego towaru oraz podpisanej kopii faktury korygującej. Zwrot pieniężny zostanie dokonany na wskazany przez klienta rachunek bankowy.

Uwaga!


Nie można dokonać zwrotu towarów, którego przedmiotem są: produkty na zlecenie zamawiającego z wykonanymi wszelakiego rodzaju nadrukami, haftami lub naszyciami, produkty ze strefy Premium oraz produkty wyprodukowane lub sprowadzone na indywidualne zamówienie klienta, z pominięciem standardowej oferty sklepu.